Saturday, May 16, 2009

Hari Keluarga



Pada 13/4/2009 Kolej ayah saya mengadakan Hari Keluarga di Tanjung Bidara. Hari Keluarga itu bermula pada pukul 9:00pm. Sebelum itu kami sarapan pagi itu. Pada pukul 9:00pm, Hari Keluarga itu pun bermula, mula-mula saya dan adik saya mengambil bahagian dalam acara Meniup Belon Sampai Pecah. Selepas itu saya meniup belon sehingga besar tetapi belon itu tidak pecah. Selepas itu saya mengambil bahagian dalam acara Music Chair tetapi saya kalah. Kemudian saya dan adik-beradik saya menyertai acara Membawa Bola PingPong dan kami telah mendapat tempat pertama. Selepas itu saya mengambil bahagian dalam acara Hula Hoop dan saya telah menjadi jadi juara. Acara terakhir ialah acara Membalut Ibudengan tisu.Kami telah membalut ibu kami seperti Mumia. Selepas itu saya mewarna gambar Hello Kitty. Kami mendapat banyak hadiah. Saya sungguh gembira.

No comments: