Sunday, December 13, 2009

Kuala Lumpur

Pada 4/12/2009 saya dan keluarga saya pergi ke Kuala Lumpur bersama nenek dan atuk saya. Kami melawat Menara Kuala Lumpur kerana adik,atuk dan nenek saya belum lagi naik Menara itu.Kemudian,ayah saya beli tiket untuk adik,atuk dan nenek saya.Selepas itu,mereka pun naik Menara itu.Selepas itu,kami yang dibawah tu pun tunggu.Kemudian, kami melihat tarian.Selepas itu,adik,atuk dan nenek saya punsudah turun.Selepas itu,saya,atuk dan nenek saya pergi ke zoo.Dalam zoo itu ada ular,burung,monyet dan kura-kura.Kemudian,saya,abang saya dan adik saya naik kuda.Selepas itu kami pergi IJN kerana atuk saya mahu memeriksa jantung.Selepas itu,kami pun pergi ke rumah sepupu saya,Faisal.Kami sekeluarga menginap ke sana beberapa hari sahaja.Selepas itu, kami pun balik.Saya rasa gembira.

No comments: