Wednesday, February 16, 2011

Tahun Baru Sekolah Baru

Pada tahun baru 2011,saya telah pindah ke sekolah baru.Nama sekolah baru saya ialah Sekolah Tun Syed Ahamad Shahabudin.Sekolah itu amat besar dan cantik.Nama Guru Besar Sekolah saye ialah Encik Safie.Pada hari pertama,Datuk Seri Muhammad Ali Bin Rustam telah datang ke sekolah saye.Beliau berceramah dan menyalam semua murid-murid di sekolah itu.Selepas itu,kami naik ke kelas.Saya telah masuk kelas 5 Kenanga.Guru kelas saye bernama Puan Aziyah Binti Surip.Nama guru Bahasa Melayu saya ialah Puan Harizawati.Nama guru Bahasa Inggeris saya ialah Puan Norli.Nama guru Science saya ialah Puan Rosmarina.Nama guru Pendidikan Islam saya ialah Ustaza Masbah.Nama guru Bahasa Arab saye ialah Ustaz Hazreek.Nama guru Kajian Tempatan saya ialah Encik Rizal.Nama guru Kemahiran Hidup saya ialah Encik Zainuddin.Nama guru muzik saya ialah Puan Nizawati.Nama guru matapelajaran sivik & kewarnegaraan saya ialah Puan Sazilawati.Nam guru matapelajaran Pendidikan jasmani & kesihatan ialah Puan .Saya telah masuk Kelab Kebudayaan dan Unit Beruniform sa ialah Pengakap.Itu sahaja yag dapat saye terang kan.Sekian Terima Kasih.

No comments: